محل تبلیغات شما

بنام خدا

بعد از حدود یک ماه وقفه با کمک دوستان در مسیری قدم برداشتم که دوبار از رسیدن به آن ناکام بودم. این بار به کمک یکی از راهنماهای محلی به نام حاج یحیی بادلی که بنا به اظهار خودش بارها این مسیر را در دوره کودکی آمده ولی مدتی است که این مسیر را نیامده است همراه شدیم.

ما قبل از گروه آقای بادلی به محوطه آبشار دوقلو رسیدیم. فرصت را غنیمت شمرده سری تا آبشار زدم. مثل همیشه زیبا بود. پس از آن من به اتفاق دکتر و خلیقی حرکت کردیم و حاجی منتظر ماند. به آبشار دوم رسیدیم. هنوز به ما نرسیده بودند به آبشار دوم هم رفتم و چند عکس گرفتم. وقتی برگشتم تازه گروه رسیده بود. پس از سلام به حرکتم ادامه دادم تا به دکتر رسیدم. گفتم هنوز وقت دارم پس به سمت غار نیایش رفتم. تا نزدیک غار رفتم ولی ادامه ندادم. هنگام برگشت حاجی را دیدم، گفت کجا بودی گفتم رفتم تا نزدیک غار، گفت با هم بریم. تا رفتیم و برگشتیم گروه رسیده بود میان وله. از مسیر جدید ولی فاقد پاکوب مشخص از دامنه سمت چپ در امتداد دره به سمت بالا حرکت کردیم. شیب تندی داشت در هوای گرم و شرجی فشار زیادی به گروه آمد. به صخره ها رسیدیم لازم بود مرتب آن ها را دور بزنیم تا به آخرین شیب رسیدیم. پس از اتمام شیب و جنگل سوار بالاترین صخره شدیم. دامنه چشم انداز، وسیع و زیبا بود. سمت راست ما که حالا پاکوب مشخص هم داشت ما را به سمت چشمه قلقله که انتهای یخکش بود هدایت می کرد. چشمه فوق العاده خنک و گوارا بود.

پس از استراحت از مسیر یال به سمت پایین حرکت کردیم. مسیر برگشت هم در جای خودش جالب بود. به دفعات باید صخره ها را دور می زدیم تا بتوانیم پایین برویم. پس از اتمام صخره ها به ممزول ها رسیدیم.

روز سخت ولی بسیار زیبا بود. جای همه دوستان خالی

در انتها لازم می دانم از آقای حاج یحیی بادلی که زحمت راهنمایی مسیر را برایمان کشید تشکر کنم. امیدوارم همیشه در صحت و شادمانی زندگی را سپری کند.